تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

از سال 1908 ، نام الکتروموتور نیدک به علت قابلیت اطمینان و عملکرد فوق العاده محصولات خود معروف بوده است . نیدک امروزه ، در سراسر جهان به عنوان نشانه رهبری و نوآوری فناوری شناخته شده است. این کمپانی، موتورهای متنوعی از جمله موتورهای اصلی Vertical Hollow Shaft را در بازار ارائه می دهد.

الکترو موتورهای ضد انفجار نیدک برچسب دوگانه تا 200 اسب بخار و الکترو موتورهای تک برچسب تا 100 اسب بخار را ارائه می دهند. آن ها همچنین موتورهای پمپ همراه با الکترو موتورهای ضد انفجار و موتورهای تک فاز را ارائه می دهند . آن ها برای کاربردهایی طراحی شده اند که کار مداوم لازم باشد و برای استفاده درایوهای اینورتر مناسب هستند.

ویژگی این الکتروموتورها به صورت زیر است :

- علامت CE روی پلاک نام

- NEMA Premium کارآمد

- داده های عملیاتی 50 هرتز و 60 هرتز در صفحه نام

- حفاظت IP54

 

الکتروموتور تکنو تاو 

 

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • techno techno

الکتروموتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی