تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای خرید گیربکس حلزونی در ابتدا باید شما آشنایی کامل با این محصول داشته باشید . همانگونه که می دانید نام دیگر گیربکس حلزونی، گیربکس کاهنده است . گیربکس های حلزونی دارای قسمت های مختلفی مانند یاتاقان ها، شفت ها، قاب جعبه ای و چرخ دنده حلزونی هستند . 

در هنگام خرید به نکات زیر در رابطه با گیربکس های حلزونی توجه نمایید :

- مواد اولیه استفاده شده برای ساخت گیربکس : استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت گیربکس تاثیر زیادی روی عملکرد و دوام آن دارد، از طرفی باید این مورد مهم را در نظر داشته باشید که استفاده از مواد اولیه نامرغوب برای ساخت گیربکس می‌توان باعث بروز اشتباه در محاسبات گیربکس حلزونی شود .

- روغن کاری :  در گیربکس‌ها روغن کاری و کیفیت روغن استفاده شده بسیار مهم و قابل توجه است . چرا که روغن کاری نشدن درست یا استفاده از روغن بی‌کیفیت تاثیر مستقیمی روی بازده نهایی سیستم شما دارد و ممکن است شما نتوانید استفاده مفیدی از گیربکس حلزونی خود داشته باشید . این موضوع علاوه بر این که روی نتیجه محاسبات گیربکس حلزونی تاثیر منفی دارد، باعث افزایش اصطکاک و گرما درون گیربکس خواهد شد و عمر مفید آن را کاهش خواهد داد .

- زاویه هلیکس : یکی از مواردی که تاثیر بالایی بر روی راندمان گیربکس حلزونی دارد، زاویه مارپیچ حلزونی است .

- میزان بار نهایی : بار نهایی که روی گیربکس‌ها قرار داده می‌شود، موضوع بسیار مهمی است که باید دقت زیادی در خصوص آن به خرج دهید . چرا که این موضوع تاثیر زیادی روی ضریب عملکرد (F) خواهد داشت و به همین صورت توان مفید خروجی شما تغییر می کند .

 

  • techno techno
  • ۰
  • ۰

متعلقات الکتروموتورها در شرایط مختلفی می‌توانند مورد استفاده واقع شوند و به شما کمک کنند که بتوانید موتور خود را راه اندازی کنید، بر اساس شرایط مختلف نحوه کار موتور خود را کنترل کنید، اطلاعات خروجی موتور را با دقت بیش تری بررسی نمایید ، روند ارسال دستورات مختلف را اتوماتیک سازی کنید .

متعلقات الکتروموتورها به صورت زیر است :

- کلید فرمان یا کنتاکتور : کنتاکتورها کلید‌های مغناطیسی هستند که با وصل کردن ولتاژ معینی به آن ها‌ می‌توانید آن ها را باز یا بسته کنید . استفاده از این کلیدها به شما اجازه‌ می‌دهد یک مدار فرمان اتوماتیک را برای راه اندازی و کار موتور خود طراحی کنید و به این صورت روند کارهای خود را جلو ببرید .

- رله حرارتی و بیمتال : رله حرارتی و بیمتال که به حمله اضافه بار نیز گفته می‌شود به شما کمک می‌کند که تا حد زیادی از الکتروموتور خود در برابر خطرات و خطاهای احتمالی محافظت نمایید .

- رله های مغناطیسی : کاربرد رله‌های مغناطیسی برای کنترل جریان است و کاربرد آن ها برای شما زمانی مشخص‌ می‌ گردد که بخشی از سیستم یا الکتروموتور شما دچار اتصال کوتاه شده باشد؛ در چنین شرایطی این کلیدها عمل کرده و جریان برق را به سرعت قطع می کنند .

- لامپ‌های علامت دهنده یا سیگنال : لامپ سیگنال یکی دیگر از وسایل پرکاربرد در تابلو‌های فرمان و دستگاه های صنعتی مختلف است که عملکردی به عنوان لامپ خبر دارد . این لامپ ها مواردی مانند بروز عیب در دستگاه، خاموش یا روشن بودن و سایر موارد مختلف را به ما اطلاع‌ می‌دهند .

- فیوزها : فیوزها شاید نام آشناترین متعلقات الکتروموتورها باشند که در انواع سیستم الکتریکی برای جلوگیری از آسیب دیدن افراد و معیوب شدن وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرند .

  الکتروموتور تکنو تاو 

  • techno techno