تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

متعلقات الکتروموتورها در شرایط مختلفی می‌توانند مورد استفاده واقع شوند و به شما کمک کنند که بتوانید موتور خود را راه اندازی کنید، بر اساس شرایط مختلف نحوه کار موتور خود را کنترل کنید، اطلاعات خروجی موتور را با دقت بیش تری بررسی نمایید ، روند ارسال دستورات مختلف را اتوماتیک سازی کنید .

متعلقات الکتروموتورها به صورت زیر است :

- کلید فرمان یا کنتاکتور : کنتاکتورها کلید‌های مغناطیسی هستند که با وصل کردن ولتاژ معینی به آن ها‌ می‌توانید آن ها را باز یا بسته کنید . استفاده از این کلیدها به شما اجازه‌ می‌دهد یک مدار فرمان اتوماتیک را برای راه اندازی و کار موتور خود طراحی کنید و به این صورت روند کارهای خود را جلو ببرید .

- رله حرارتی و بیمتال : رله حرارتی و بیمتال که به حمله اضافه بار نیز گفته می‌شود به شما کمک می‌کند که تا حد زیادی از الکتروموتور خود در برابر خطرات و خطاهای احتمالی محافظت نمایید .

- رله های مغناطیسی : کاربرد رله‌های مغناطیسی برای کنترل جریان است و کاربرد آن ها برای شما زمانی مشخص‌ می‌ گردد که بخشی از سیستم یا الکتروموتور شما دچار اتصال کوتاه شده باشد؛ در چنین شرایطی این کلیدها عمل کرده و جریان برق را به سرعت قطع می کنند .

- لامپ‌های علامت دهنده یا سیگنال : لامپ سیگنال یکی دیگر از وسایل پرکاربرد در تابلو‌های فرمان و دستگاه های صنعتی مختلف است که عملکردی به عنوان لامپ خبر دارد . این لامپ ها مواردی مانند بروز عیب در دستگاه، خاموش یا روشن بودن و سایر موارد مختلف را به ما اطلاع‌ می‌دهند .

- فیوزها : فیوزها شاید نام آشناترین متعلقات الکتروموتورها باشند که در انواع سیستم الکتریکی برای جلوگیری از آسیب دیدن افراد و معیوب شدن وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرند .

  الکتروموتور تکنو تاو 

  • ۹۹/۰۵/۰۵
  • techno techno

الکتروموتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی