تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در ابتدا می خواهیم توضیحاتی راجع به الکتروموتورها دهیم که الکتروموتورها انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . 

الکتروموتوها بسته به نوع کاربردشان در صنایع مختلفی کاربرد دارند .

الکتروموتورهای MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است . ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . 

موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی ، سرامیک و بسته بندی و در تمام مواردی که دقت و سرعت در ترمز لازم باشد ، مناسب می باشند .

سری های مختلف الکترو موتور MGM: 

- سری BA

- سری BM

                                                                      الکتروموتور تکنو تاو 

  • techno techno
  • ۰
  • ۰

الکتروموتورها دستگاه‌هایی می باشند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌ نمایند. در اکثر این موتورها جریان الکتریکی و میدان مغناطیسی در سیم‌پیچ باعث حرکت یک شفت و ایجاد انرژی مکانیکی می‌گردد .

الکتروموتورها را می‌توان در دسته‌بندی‌های متفاوتی با توجه به نوع منبع تغذیه ، تیپ ، ساختمان داخلی ، کاربرد و حرکت خروجی موتور قرار داد.

در موتورهای الکتریکی یک رسانای حامل جریان الکتریکی (مثل سیم) در یک میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد و میدان مغناطیسی بر سیم نیرو وارد می نماید .

اجزای اصلی موتور الکتریکی : 

- روتور 

- یاتاقان 

- استاتور

- شکاف هوایی 

الکتروموتور تکنو تاو 

  • techno techno
  • ۰
  • ۰

در واقع الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرزی مکانیکی تبدیل می نمایند . الکتروموتورها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به کابردشان در صنایع مختلفی کاربرد دارند .

الکترو موتور MGM توسط کمپانی MGM که در سال 1950 در ایتالیا تاسیس شد، تولید می گردد. یکی از اصلی ترین فعالیت های این شرکت ساخت الکتروموتور های ترمز دار است که تحت استاندارد NEMA و MG1 ارائه می شود .

الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید. عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید.

موتورهای ترمز MGM به عنوان موتورهای ترمز واقعی طراحی و مونتاژ می گردند .

الکتروموتور تکنو تاو 

  • techno techno