تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

- بدون گلوله : چرخ دنده حلزونی بدون گلوله، شامل یک حلزونی مستقیم و بدون شیار ساخته شده در محیط اطراف است. یک نقطه متحرک همان چیزی است که تماس دندانه ها را فراهم می نماید ، به این معنی که این نوع خاص از تجهیزات حلزونی وابسته به فرسودگی و بار زیاد هستند.

- دو بغل : معمولاً به مخروط ساعت شنی گفته می شود ، این نوع دندان های مقعر هم بر روی پیچ حلزونی و هم در دنده خود قرار دارند. افزایش سطح تماس با چنین روشی امکان افزایش بارهای واحد با سایش و پارگی کمتر را فراهم می آورد.

- دندانه ای حلقوی: دندانه های تک حلقوی برای تماس با خط در اطراف حلزونی پیچیده می گردند و این یعنی بارهای واحد بالاتر با سایش بیش از حد کمتر ایجاد می شود.

 

گیربکس حلزونی تکنو تاو 

  • ۹۸/۱۰/۲۹
  • techno techno

گیربکس حلزونی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی