تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گیربکس حلزونی

گیربکس حلزونی که به آن گیربکس کاهنده نیز می گویند از چرخ دنده های حلزونی ، شفت ها ، یاتاقان ها و قاب های جعبه ای تشکیل شده است. چرخ دنده ، شفت و یاتاقان توسط پوسته جعبه کنار هم نگه داشته می شوند. لذا محفظه گیربکس باید از سختی کافی برخوردار باشد. در غیر این صورت ، کیفیت پایین انتقال را در پی خواهد داشت. از آنجا که گیربکس حلزونی از دوام ، نسبت انتقال ، اندازه کوچک ، قابلیت قفل کردن خود و ساختار ساده برخوردار است ، اغلب در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد: میز روتاری یا تورنت ، سیستم های دوز مواد ، دستگاه های خوراک خودکار ، دستگاه انباشت ، نوار نقاله کمربند ، کامیون های جمع آوری مزرعه و صنعت اتوماسیون و ….

از گیربکس های کاهنده حلزونی برای انجام فعالیت های سنگین استفاده می گردد. از جعبه دنده های حلزونی  استفاده می شود تا نیاز به کاهش سرعت بیش تر بین شفت های محور متقاطع غیر تلاقی وجود داشته باشد. این نوع گیربکس مکانیکی از چرخ حلزونی  استفاده می کند که قطر زیادی دارد. حلزونی، با دندنه ها در قسمت محیطی گیربکس پیچ خورده است. حرکت چرخشی حلزونی  سبب می شود چرخ نیز به دلیل پیشرفت پیچ مانند حرکت کند. بخش عمده ای از این گیربکس های مکانیکی به عنوان بخشی از صنایع سنگین، به عنوان مثال کمپوست ، مواد شیمیایی و مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

                                                                          گیربکس حلزونی تکنو تاو 

 

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • techno techno

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی