تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

موتور ترمز  WEG متشکل از یک موتور القایی است که به یک ترمز تک دیسک وصل شده است و یک واحد کامپکت را تشکیل می دهد . موتور القایی یک ماشین خنک کننده فن کاملاً محصور با همان عملکرد مکانیکی و الکتریکی موتورهای WEG با هدف کلی است .

ترمز با چند قسمت متحرک ساخته شده است که سبب کاهش عمر طولانی می شود . دو مدل لنت های ترمز یک محل تماس بزرگ ایجاد می کند و در طی فرآیند ترمز تنها به فشار کمی نیاز دارد که باعث کاهش گرمای ترمز و سایش حداقلی می شود . علاوه بر این، ترمز توسط سیستم خنک کننده موتور خنک می شود .

سیم پیچ درایو الکترومغناطیس که از رزین اپوکسی محافظت می کند، می تواند به طور مداوم با ولتاژ های مختلف 10٪ بالاتر و پایین تر از ولتاژ نامی کار کند. سیم پیچ درایو الکترومغناطیس DC است که توسط پل یکسو کننده ساخته شده از دیودهای سیلیکونی و واریستور تهیه می شود که ولتاژ نامطلوب را سرکوب می کند و امکان خاموش شدن سریع جریان را فراهم می کند .

 

                                                                         الکتروموتور تکنو تاو

 

 

  • ۹۸/۱۲/۱۲
  • techno techno

الکتروموتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی