تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

الکترو موتور های ضد انفجار برای استفاده در محیط های خطرناکی که حاوی برخی گازهای منفجره یا مواد منفجره هستند، طراحی شده اند. هنگام انتخاب الکترو موتور های ضد انفجار، موضوعی که بسیار مهم است ، انتخاب موتوری است که برای استفاده در کلاس و گروه خاصی تأیید شده باشد، که محیط خطرناکی را که قرار است موتور در آن کار کند را تعریف کرده باشد . 

زیمنس ارائه دهنده شماره یک الکترو موتور با خدمات جهانی و پشتیبانی بعد از خرید در سراسر جهان است. زیمنس هر دو موتور NEMA و IEC را ارائه می دهد و دارای یک خط تولید موتور های روتور مسی برای کسانی است که به دنبال راندمان بالاتر هستند.

ویژگی الکتروموتور ضد انفجار زیمنس : 

- قاب چدنی ، سپر انتهایی و جعبه T

- شافت استیل با مقاومت بالا (C1045)

- NEMA Premiumکارآمد

- یاتاقان های بزرگ

                                                                        الکتروموتور تکنو تاو 

  • ۹۸/۱۰/۱۷
  • techno techno

الکتروموتور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی