تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

تکنوتاو

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم.

استارت آپ تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کشاورزی به نام تکنوتاو هستیم . هدفمان آگاهی مخاطب در انتخاب اجناس تخصصی صنعتی و کشاورزی است ، همچنین بستری برای ارتباط بین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان ، تامین کنندگان و کارخانه ها هستیم و در نهایت تمام تلاش خود را برای متوقف نشدن خطوط تولید به دلیل نبودن اجناس صنعتی مناسب انجام می دهیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به گیربکس حلزونی، گیربکس کاهنده نیز گفته می شود . این گونه گیربکس ها از چرخ دنده های حلزونی، شفت ها، یاتاقان ها و قاب های جعبه ای تشکیل شده اند .

 چرخ دنده ، شفت و یاتاقان توسط پوسته جعبه کنار هم نگه داشته می شوند. بنابراین ، محفظه گیربکس باید از سختی کافی برخوردار باشد. 

این گیربکس ها در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. از این گونه گیربکس ها برای انجام فعالیت های سنگین استفاده می شود .

از گیربکس های حلزونی برای بدست آوردن کاهش سرعت موتور ، تولید سرعت پایین،  تولید خروجی گشتاور کم سرعت و سرعت بالا بر اساس نسبت کاهش استفاده می شود و چندین مزیت را در اختیار کاربران قرار می دهد. 

 

گیربکس حلزونی تکنو تاو 

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • techno techno

گیربکس حلزونی

نظرات (۱)

تبریک میگم بابت وب مفیدتان
پیشنهاد میکنم برای از پکیج های ارتقای رتبه سایت در سامانه شیک رنک بازدید و برای سایت خود خرید نمایید :

پکیچ افزایش ورودی گوگل

پکیچ رپورتاژ اگهی

پکیج بک لینک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی